Jump to content

Vuurwerkbelgie.com Forum uses cookies. Read the Privacy Policy for more info. To remove this message, please click the button to the right:    I accept the use of cookies
I accept the use of cookies
Welcome to Vuurwerkbelgie.com Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

mega aanbiedingen 2017

• Please log in to reply
3 replies to this topic

saleshunter

saleshunter

1" user

• Members
  • 1 posts
hi,

weet iemand of er dit jaar weer mega acties komen/zijn deze januari. ze hadden ze vorig jaar wel, hoewel ik ze niet kan vinden ga ik er van uit ze er dit jaar weer zijn.

alvast bedankt. Groetjes.

recemonster

recemonster

1" user

• Members
  • 550 posts
Bericht van Zena:

Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.

PyroSpectrum

PyroSpectrum

7" user

• Moderator Zena BE Assortiment
  • 2,134 posts
  • Interests:I ♥ FIREWORKS!
Ik denk dat de nieuwe regels voor 2017 hier voor iets tussen zitten.
Misschien wou Zena zoveel mogelijk de bunkers leeg krijgen zodat ze vanaf dit jaar ze kunnen vullen met producten die conform de nieuwe EU-regels zijn?

janbakker

janbakker

1" user

• Members
  • 66 posts
  • Interests:Vissen, dummy's, Suzuki SC100 GX coupé, mijn gezin.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe vuurwerkregels... Ik lees overal weer andere dingen, weet eigenlijk niet wat er nu precies klopt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users