Beste forumleden,voor velen zal dit niet echt nieuws zijn maar Original en Zena zitten al geruime tijd op Facebook.
Neem gerust een kijkje of wordt vriend.
Original
Zena
Started by Corné, 04 Aug 2011 12:23 PM
Posted 04 August 2011 - 12:23 PM
Posted 04 August 2011 - 01:32 PM
Posted 04 August 2011 - 03:31 PM
Posted 05 August 2011 - 07:08 AM
Ik begreep van Lesly dat Origial en Zena meer en meer Facebook zullen gaan gebruiken om nieuwtjes door te geven. Voor mij persoonlijk is dat jammer want ik gebruik dat Smoelenboek nooit. Hopelijk houden jullie dan ook rekening met de forumleden die net zoals ik een afkeer van Faceboek hebben?
Posted 05 August 2011 - 10:49 AM
Ik sluit mij aan bij bovenstaande post.
Ik gebruik "smoelenboek" (leuke naam trouwens
) ook nooit dus zou het jammer vinden als ik hierdoor nieuws moet mislopen
Ik gebruik "smoelenboek" (leuke naam trouwens
Posted 05 August 2011 - 12:01 PM
Posted 05 August 2011 - 02:11 PM
Facebook mag dan wel een rol gaan spelen maar de hoofdrol is toch voor het forum.Er veranderd dus gewoon niets.
Posted 07 August 2011 - 10:56 AM
Met alle respect betreft de post van Ronaaron.
Het is een multimedia bezigheid wat op sommige momenten "effe snel" voor de lol en info (via de Iphone) geplaatst word. Als je Facebook volgt zie je in wezen meteen een foto of reactie en reacties die daar op volgen. Je staat figuurlijk al met 1 voet in de winkel.. Da's leuk..
Het is een multimedia bezigheid wat op sommige momenten "effe snel" voor de lol en info (via de Iphone) geplaatst word. Als je Facebook volgt zie je in wezen meteen een foto of reactie en reacties die daar op volgen. Je staat figuurlijk al met 1 voet in de winkel.. Da's leuk..
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sign In
Create Account

Back to top