Springen naar inhoud

Background picker

Bevestigen

Header Background picker

Color picker

Beta(TEST!!!!) Content Color picker

Mega Kortingen.

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
Er zijn 243 reacties in dit onderwerp

Ray42

Ray42

1" user

• Members
  • 9 berichten
  • Interests:Houtkachel aansteken, cocktails maken, mountainbiken, honkballen, uitslapen, eten koken, vuurwerk verzamelen, modelbouw, auto's, vriendinnetje, whisky drinken, computergames...
Mooie lijst Joyce! Kiezen blijft toch weer moeilijk...

fireworkfreakify

fireworkfreakify

1" user

• Members
  • 130 berichten
  • Interests:Vuurwerk, taekwon-do
Zitten toch een paar interessante dingen bij... :D

Pauldeblaasbaas

Pauldeblaasbaas

2" user

• Members
  • 78 berichten
Wil iemand mij ophalen, betaal ik 50 % van je benzine :D

jordyvc

jordyvc

1" user

• Members
  • 29 berichten
  • Interests:Vuurwerk en ICT
De prijs staat 4 euro van de M-10.000 bij de mega kortingen, op de website staan deze 4,80 euro. welke is nu de juiste?

stig2k8

stig2k8

1" user

• Members
  • 15 berichten
De artikelen die op die lijst staan zijn die ook inderdaad op voorraad? sorry misschien voor de vervelende vragen maar ik moet er toch al snel 4 uur voor rijden dus zou het zonde vinden als ik daar sta en ik voor een paar kleine dingen  heen en weer ben gereden.

Gr.

PyroSpectrum

PyroSpectrum

6" user

• Members
  • 604 berichten
  • Interests:Vuurwerk natuurlijk :D
Lijkt me sterk dat ze een lijst maken met promo's terwijl ze niet op voorraad zijn ;)
Het kan natuurlijk zijn dat er klanten voor je net alles opkopen wat jij wil :P Maar ook dat lijkt me sterk...
Dat je niet alles zal hebben wat je wil kan best zijn maar sowieso denk ik wel dat je het meeste gewoon zal kunnen meenemen. En het loont toch de moeite zelfs al is niet alles op voorraad.

Joyce

Joyce

1" user

• Members
  • 41 berichten

Bericht bekijkenjordyvc, op 03 January 2012 - 02:53 PM, zei:

De prijs staat 4 euro van de M-10.000 bij de mega kortingen, op de website staan deze 4,80 euro. welke is nu de juiste?

Dit is inderdaad een fout. De prijs is 4,80. Ik denk dat ik nog een beetje aan het slapen ben van de drukke periode!

stefanovic

stefanovic

1" user

• Members
  • 31 berichten
Zeker weer een mooie actie en de moeite waard om te gaan". Alleen jammer dat de korting wel iets minder is geworden vergeleken met vorig jaar. Toen kreeg je gewoon 45 procent korting over de totaal prijs en op sommige artikelen nog meer. Nu zijn de meeste artikelen 35 procent scheelt toch weer

Utrecht

Utrecht

1" user

• Members
  • 6 berichten
Vanmiddag effe snel heen en weer gereden, en ben weer geslaagd voor deze maand.
Tot over een maand of 3 :)
Was trouwens nog genoeg op voorraad.

Philos

Philos

1" user

• Members
  • 3 berichten
Overwegend positieve reacties lees ik.
Jammergenoeg ben ik minder positief. Rollen en ritsen allemaal uitverkocht, alleen losse knallers voorradig, leuk als je 16 bent maar die tijd heb ik gehad.
Basiskorting slechts 35%. Normale kartonkorting '10 voor de prijs van 12' of '6 voor de prijs van 5' komt al bij voorbaat te vervallen.
Voor een batterij die me in december 11,25 kostte betaal ik nu dus € 8,78 gut-oh-gut-oh-gut. Een korting van 22%!
Vorig jaar minimaal 50% met veel uitschieters naar 60% en zelfs een enkele keer 70%.
Ik ben vandaag langsgeweest en heb er met mijn maatje 400 km voor moeten rijden.
Ik heb er een ontevreden gevoel aan overgehouden. Geen goede beurt Original !  :no:

Ruben

Ruben

4" user

• Members
  • 316 berichten
De kans dat er veel producten niet aanwezig zijn in deze periode is natuurlijk erg logisch. Daarnaast vind ik het een beetje raar dat er mensen nu staan te zeuren dat ze niet zo veel korting krijgen als vorig jaar. Original Fireworks is niet verplicht om een korting te geven, laat staan zo'n korting die al uniek genoeg is.

koenie95

koenie95

1" user

• Members
  • 6 berichten
Ik vroeg me af hoe het met de kortingen zit van de producten die vrijdag binnenkomen. Ik neem aan dat je op die producten 35% korting krijgt?

In ieder geval bedankt voor deze mooie actie en mischien tot ergens in deze maand!

Ronaaron

Ronaaron

Zena BE Moderator

• Moderator Zena BE Assortiment
  • 2,743 berichten
  • Interests:Heel veel, o.a Siervuurwerk, Oldtimers (eigen Ford Mustang) en Modeltreinen
We weten nog niet precies wat er deze week, of weekend, nog gaat binnenkomen. Ga gewoon uit van wat er op de lijst staat. Is het voorradig tegen einde van de week, is het de korting van de lijst...is het niet voorradig dan valt dit waarschijnlijk buiten de maand januari en dus buiten de korting.

Corné

Corné

Administrator

• Administrators
  • 1,090 berichten
  • Interests:original fireworks, reizen en vissen

Bericht bekijkenPhilos, op 03 January 2012 - 08:41 PM, zei:

Overwegend positieve reacties lees ik.
Jammergenoeg ben ik minder positief. Rollen en ritsen allemaal uitverkocht, alleen losse knallers voorradig, leuk als je 16 bent maar die tijd heb ik gehad.
Basiskorting slechts 35%. Normale kartonkorting '10 voor de prijs van 12' of '6 voor de prijs van 5' komt al bij voorbaat te vervallen.
Voor een batterij die me in december 11,25 kostte betaal ik nu dus € 8,78 gut-oh-gut-oh-gut. Een korting van 22%!
Vorig jaar minimaal 50% met veel uitschieters naar 60% en zelfs een enkele keer 70%.
Ik ben vandaag langsgeweest en heb er met mijn maatje 400 km voor moeten rijden.
Ik heb er een ontevreden gevoel aan overgehouden. Geen goede beurt Original !  :no:

Overwegend positieve reacties komen uit het feit dat we een positief bedrijf zijn dat er alles aan doet om hun klanten tevreden te houden en dat gaat ons zeer goed af.
Rollen en 'ritsen' waren helemaal niet uitverkocht,je hebt er namelijk zelf wat van aangeschaft.
Over de kortingen was je vanmiddag ook al met mij en een collega bijna twee uur bezig,nog een kwartiertje en ik had je persoonlijk buiten gezet.Je maat begreep het tenminste. Lees de volgende keer eerst de berichten goed voor je gaat zeuren van ik wil nog meer korting en dit en dat. Ben ik eerlijk nu? Ja!

Shay

Shay

1" user

• Members
  • 9 berichten
Ik denk dat ik zo snel mogelijk langs moet rijden, aangezien ik toch enkele grote potten/waaiers nodig hebt voor een opening van een groot bedrijf in februarie 2012.
Vergunning is al aangevraagd voor het afsteken van het vuurwerk.
Hopen dat die snel binnenkomt.

jordyvc

jordyvc

1" user

• Members
  • 29 berichten
  • Interests:Vuurwerk en ICT
Ik heb ook op 20 februari een show te doen, en dit is wel een goede kans

landri

landri

2" user

• Members
  • 85 berichten
  • Interests:Vuurwerk, vuurwerk en nog eens vuurwerk...
Als ik een karton messier koop, moet ik dan 12 messiers betalen en heb ik daarop 45% korting of is het 10 messiers betalen met daarop 45% korting?

Gys_013

Gys_013

7" user

• Moderator Zena NL Assortiment
  • 1,163 berichten
De korting geld bij elk product op de volle prijs. Een karton messier word dus ipv 108, 59,40. Een mooie prijs lijkt me!

En loop allemaal niet zo te zeuren over de kortingen! Ben blij dat original zo'n stunt doet, zie het andere bedrijven niet doen?

Maesweert

Maesweert

1" user

• Members
  • 31 berichten
  • Interests:Vuuwerk
Ook deze week even een Bezoekje brengen :)
Heerlijk zo om weer het begin van je collectie in huis te halen.

Top actie!!

Partyfreak

Partyfreak

1" user

• Members
  • 2 berichten
Mooie actie hoor!!! Ben ook van plan om even langs te rijden...
Weet er iemand of de knalcakes (nitraat, patriot, lucifer) nu op voorraad zijn?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

members, guests, anonymous users