Springen naar inhoud

Background picker

Bevestigen

Header Background picker

Color picker

Beta(TEST!!!!) Content Color picker

Filmpjes Producten Zena

• Je kunt niet op dit onderwerp reageren
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

stig2k8

stig2k8

1" user

• Members
  • 15 berichten
Hallo,

Heb even rondgezocht op het forum(al een tijdje) maar kan nergens echt iets vinden waar ik wat aan heb.
Ik ben op zoek naar:

- Het liefst een download van de origional product dvd met de filmpjes van de producten.
- Losse productfilmpjes direct te downloaden(grotere hoeveelheden)

Ik wil niet constant de filmpjes streamen aangezien ik niet altijd beschik over een goede internet verbinding

Is er iemand hier die mij verder kan helpen? Of die weet waar ergens de meeste filmpjes direct te downloaden zijn.

Alvast bedankt!

Vuurwerk Verslaafde

Vuurwerk Verslaafde

7" user

• Members
  • 1,427 berichten
er is een programma genaamd Youtube downloader.

hiermee kun je filmpjes van youtube downloaden naar je pc .

en aangezien er in de meeste topics van producten wel filmpjes van het desbetreffende product te vinden is , kun je dus op die manier filmpjes downloaden.
houd er wel rekening mee dat sommige leden erg gesteld zijn op hun filmpjes , en die willen misschien eerst toestemming.

wat je ook zou kunnen doen is even contact opnemen met Original fireworks , misschien dat die nog Film bestanden of misschien wel een product dvd voor je hebben.

VV

PyroSpectrum

PyroSpectrum

6" user

• Members
  • 604 berichten
  • Interests:Vuurwerk natuurlijk :D
Ik gebruik Free YouTube Downloader (weet niet als VV dezelfde bedoeld?).
Echt een goeie downloader die ik zelf gebruik om vuurwerkfilms af te halen (vnl. productvideo's ;) )

Kijk hier maar eens:
http://www.dvdvideos...be-Download.htm

stig2k8

stig2k8

1" user

• Members
  • 15 berichten
Hey,

Dankjewel! Ga ik allebij eens doen. Original Fireworks mailen wilde ik niet in eerste instantie gelijk mailen.
De filmpjes die ik wil downloaden zijn puur de productvideo's en zullen zijn voor eigen gebruik.
De filmpjes zullen dus niet weer ergens anders online verschijnen. Maar aangezien het zal gaan om filmpjes van bijv. de productdemo's van original
zie ik hier weinig problemen mee.

in iedergeval bedankt!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

members, guests, anonymous users