Springen naar inhoud

Background picker

Bevestigen

Header Background picker

Color picker

Beta(TEST!!!!) Content Color picker

Hobbybeurs met deelname van LVC

• Je kunt niet op dit onderwerp reageren
Er zijn 5 reacties in dit onderwerp

Ronaaron

Ronaaron

Zena BE Moderator

• Moderator Zena BE Assortiment
  • 2,743 berichten
  • Interests:Heel veel, o.a Siervuurwerk, Oldtimers (eigen Ford Mustang) en Modeltreinen
Op zondag 19 februari 2012 organiseert www.we-events.be een hobbybeurs in gemeenschapszaal "Ons Huis", Pastoor Paquaylaan, 3550 Heusden-Zolder (Belgie).
De LVC zal hier een grote stand verzorgen om vuurwerk en alles wat rond onze hobby hangt dichter bij de mensen te brengen. De nadruk zal liggen op het veilig gebruik van vuurwerk!
Op de stand zullen fotopresentaties en films getoond worden van eerdere activiteiten van de LVC, van shows die door de leden van de LVC bezocht zijn, van meetings en workshops die door de LVC georganiseerd werden.
Tevens zal elke bezoeker de mogelijkheid hebben om deel te nemen aan ludieke spelletjes waarbij kleine prijsjes kunnen gewonnen worden.
We zullen de zeer populaire UFO-ballonnen te koop aanbieden.

Deze stand wordt natuurlijk gesponsord door Zena vuurwerk en Original Fireworks, d.m.v. het beschikbaar stellen van alle materialen, prijzen en standgeld.

Deze kleine hobbybeurs waar ongeveer 20 verschillende stands te bezichtigen zijn (alle mogelijke hobbies), is de eerste grote stap naar meer en meer activiteiten vanuit het LVC.

Iedereen is natuurlijk welkom!

gizmo75

gizmo75

2" user

• Members
  • 117 berichten
Leuk initiatief en een mooie stap voor de LVC! Helaas ben ik a.s. zondag niet in de gelegenheid om die kant op te komen, maar ik wens iedereen uiteraard heel veel plezier en succes met deze volgende mijlpaal!

stig2k8

stig2k8

1" user

• Members
  • 15 berichten
inderdaar leuk initiatief! Erg jammer dat het voor mij net even te ver is om erheen te rijden! maar het zal vast niet het laatste evenement zijn voor dit jaar ;)

gizmo75

gizmo75

2" user

• Members
  • 117 berichten
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is, wat jullie bevindingen zijn, hoe de reacties waren en of er foto's zijn gemaakt. Oftewel: kan er iemand een verslagje maken?

Ronaaron

Ronaaron

Zena BE Moderator

• Moderator Zena BE Assortiment
  • 2,743 berichten
  • Interests:Heel veel, o.a Siervuurwerk, Oldtimers (eigen Ford Mustang) en Modeltreinen
Zo gauw ik de foto's gekregen heb van verschillende mensen, zal ik een verslagje schrijven hoor! :)

magnolia

magnolia

1" user

• Members
  • 68 berichten
kijk dat zijn goeie acties
als je je hobby op een goeie manier wilt promoten zul je ook onder de mensen moeten komen en in gesprek moeten gaan .
je kunt nou wel blijven praten over een mogelijk verbod op vuurwerk , maar daar kom je uit eindelijk ook niet verder mee .
want je gaat op een gegeven moment in een rondje praten .  
de hobby beurs zal al wel een tijdje achter de rug zijn .
ik ben benieuwt hoe het is gegaan .

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

members, guests, anonymous users