Springen naar inhoud

Background picker

Bevestigen

Header Background picker

Color picker

Beta(TEST!!!!) Content Color picker

Zena Olen

Zena Vuurwerk Olen

• Je kunt niet op dit onderwerp reageren
Er zijn 135 reacties in dit onderwerp

dommelke

dommelke

1" user

• Members
  • 1 berichten
Vandaag in Olen geweest. Mooie shop en een super assortiment. Zeer goed geholpen door een charmante jongedame. Het was de moeite waard om er te gaan kijken.

debaas77

debaas77

1" user

• Members
  • 2 berichten
Vrijdagavond naar Olen gereden omdat de voorraad daar groter is dan in Baarle, ook de reis over de snelweg leek me beter dan provinciale weg rond Baarle.
Omdat we met aantal vrienden nieuwjaar vieren had ik mooi bedrag van EUR 375 te spenderen en kan zeggen dat ik erg tevreden ben over de service en de aanbiedingen. Persoonlijk heb ik liever een beter product voor een nette prijs dan een aantal kleinere batterijen als cadeau en dat vonden ze in Olen ook :-)

Onverwacht (voor mij) toch niet op voorraad: Messier, 500fluted, Burning Salvo en de grondbloemen!.  Bleek dat er komende week nog veel producen binnenkomen en daar waren ze zelf niet zo blij mee. Eigenlijk te laat om nog goede aantallen te verkopen. Ook een aantal van de nieuwe producten zijn nu niet te leveren dus als je gaat bel voor de zekerheid.
Voor de prijs van Messier heb ik Aquarius gekregen, voor de 500fluted de 1000Fluted/Bang voor EUR 14 en nog eens extra de Horse Tail, 16shots batterij en wat knallers. Al met al een voordeel van de rond de EUR60!. Dit is voor mij niet het belangrijkste van een winkel, de service en advies zijn belangrijker maar als dit er dan ook nog eens bijkomt is dat wel het vermelden waard. Chapeau Olen !

Volgend jaar wat eerder gaan want nu is het toch een beetje spannend bij de grens maar zonder problemen thuis gekomen.

WimVM

WimVM

1" user

• Members
  • 10 berichten
Bedankt voor de fijne service gisteren! Het is nu het tweede jaar op rij dat ik er kom en ze zijn hier inderdaad zeer behulpzaam en vriendelijk. Zelfs op een zéér drukke avondverkoop net voor nieuwjaar nemen ze de tijd om dingen te verduidelijken of gewoon gezellig te praten terwijl ze ondertussen gewoon verder werken. We hadden een wat valse start doordat we donderdag zijn moeten terugkeren zonder vuurwerk omdat er een controle was, maar dit is ruim goed gemaakt gisteren. Nogmaals bedankt en tot binnenkort. Ik zal jullie zeker aanbevelen aan al wie het wil weten!

We gaan vannacht aan jullie denken als we ons kadootje de lucht in blazen... :clown:

Marcsman

Marcsman

1" user

• Members
  • 3 berichten
ik ben in de laatste week van oud en nieuw in totaal 5 keer geweest, en ruim 8 duizend euro aan vuurwerk gekocht!
En ik ben daarom ook zeer tevreden wat service betreft.
mooi assortiment, en genoeg op voorraad. ''buiten de mascleta om''

en moet tog zeggen, de bolpijlen waar ik een stuk of 8 kartonnetjes van had, die vielen heel erg tegen...
ziet er erg groot uit, maar de knal valt reuze mee en effecten vallen ook best tegen ''big 3 is daarn tegen beter''

En er was aardig personeel aanwezig die me in totaal ckr ruim een uurtje hebben helpen inladen:)

Maar ik meen het, dit jaar zeker weer!
Bedankt lesli, de derest...

PyroSpectrum

PyroSpectrum

6" user

• Members
  • 604 berichten
  • Interests:Vuurwerk natuurlijk :D
Heb jij de lotto gewonnen of zo? :blink:
8000 euro... wtf! :P
Of leg je samen met de hele straat?

EDIT: sorry voor offtopic maar kon het niet laten, ik heb nog nooit een consu weten kopen voor 8000 euro!

martybranco

martybranco

1" user

• Members
  • 2 berichten
  • Interests:Fireworks and American Bulldogs
Ook ik gaat dit jaar voor het eerst een kijkje nemen in olen. :yes:
Het is echt een dagje uit want,het is erg ver rijden :P
Ben zeer benieuwd,maar dit zal vast allemaal wel goed komen zo te lezen op dit forum. :thumbs:

Mvg Mart ;)

fireworkfreakify

fireworkfreakify

1" user

• Members
  • 130 berichten
  • Interests:Vuurwerk, taekwon-do
Net terug van Olen, wij waren de enigste en wie is eigenlijk die man met zijn zwart haar? (vriendelijke man!). Ik kreeg ook een LVC pasje aangeboden, bij de Geelse kanaalfeesten ben ik erbij. Ik kreeg meteen 10% korting en hij vroeg ook wat ik verder nog mooi vond maar niet op men lijstje stond, ik zei Messier en ik kreeg zomaar 2 gratis Messiers erbij :) daarna heb ik nog een Original tas gekregen.

Het was weer super in Olen!

Ronaaron

Ronaaron

Zena BE Moderator

• Moderator Zena BE Assortiment
  • 2,743 berichten
  • Interests:Heel veel, o.a Siervuurwerk, Oldtimers (eigen Ford Mustang) en Modeltreinen
Er zijn verschillende mannen met zwart haar in Olen hoor...was het een heel lange slanke kerel...dan was het Lesley himself! :lol:

fireworkfreakify

fireworkfreakify

1" user

• Members
  • 130 berichten
  • Interests:Vuurwerk, taekwon-do
Jah weet het ondertussen al :P het was Lesley, hollands accent?

sisser

sisser

LVC Crewlid - VIP

• LVC Bestuurslid
  • 3,323 berichten
  • Interests:stoken
Nee Brabants. :D

guusje1

guusje1

1" user

• Members
  • 3 berichten
Hallo Heren van original,
Ik wil jullie nog bedanken voor de afgelopen 5 jaar.
Rond de herfstvakantie kom ik meestal ff langs om wat leuk spul te halen.
Ik wordt altijd verwelkomt met een koppie koffie en jullie weten me altijd weer te verassen met nieuwe spullen.
Afgelopen jaar was het weer zover. Oud en nieuw bij mijn ouders gevierd. Echt heel de straat wist dat er weer spectakel zat aan te komen en om 0.00u was het dan ook weer erg druk in de straat.
Heel veel complimenten gehad van de buurt.
Ik denk dat we dit jaar maar eens reclame moeten gaan maken!
Sponsort by ZENA :yes: ;)

demening

demening

1" user

• Members
  • 30 berichten
Op de startpagina staat nog de aanbieding van afgelopen januari. In mijn stukje wereld is het al maart :).

Is het iets om elke maand een aanbieding te doen om ons vuurwerkgekken een beetje warm te houden? Ik wil niet zeggen dat het zo groots moet zijn als in januari maar er moet toch wel iets zijn om het hele jaar klanten te trekken? Maak bijvoorbeeld van de maand mei de batterijmaand en van juni de pijlenmaand enz.

Burning Salvo

Burning Salvo

1" user

• Members
  • 16 berichten
@demening, wacht nog even rustig af ....

demening

demening

1" user

• Members
  • 30 berichten

View PostBurning Salvo, on 14 March 2012 - 07:08 PM, said:

@demening, wacht nog even rustig af ....

Als het wachten maar geen 9 maanden in beslag neemt want dan is het al weer januari ;)

Burning Salvo

Burning Salvo

1" user

• Members
  • 16 berichten
Nee,het zal geen 9 maanden duuren

Ronaaron

Ronaaron

Zena BE Moderator

• Moderator Zena BE Assortiment
  • 2,743 berichten
  • Interests:Heel veel, o.a Siervuurwerk, Oldtimers (eigen Ford Mustang) en Modeltreinen
Het heeft geen zin om hierop verder in te gaan, er komen nog aanbiedingen, maar dat is zeker niet de prioriteit op dit moment.
Zoals demening al zegt...afwachten! ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

members, guests, anonymous users