Of, wanneer je er een hoop hebt, ze doorlonten met visco en op je gemak er een paar pijlen boven schieten. Die gaan toch hoger. Zou heel mooi zijn vanop een afstand.
Geplaatst op 01 December 2010 - 09:39 PM
Geplaatst op 02 December 2010 - 09:24 AM
Onder elkaar = je hebt er een hoop = doorlonten met Visco 
Pijlen erboven is inderdaad een mooie combinatie, maar timing is van essentieel belang voor een mooi beeld.
Lijkt me moeilijk, maar mogelijk
Nu weer over de Messier zelf?
Pijlen erboven is inderdaad een mooie combinatie, maar timing is van essentieel belang voor een mooi beeld.
Lijkt me moeilijk, maar mogelijk
Nu weer over de Messier zelf?
Geplaatst op 01 January 2011 - 02:57 PM
Dit jaar voor het eerst vuurwerk gekocht, en na wat googlen uitgekomen op de o zo interessante Messier.
In Brugge, Loods8, hadden ze er nog een beperkt aantal.
Uiteindeljk naar huis gegaan met een potje Thor Messier C en D.
Vastgetaped aan een plastic bidon en genoten van een heerlijke show!
20sec zijn wel zo voorbij, maar voor €9 kon dat helemaal geen kwaad. De buren keken hun ogen uit voor het vuur dat uit die kleine blokjes kwam!!
In Brugge, Loods8, hadden ze er nog een beperkt aantal.
Uiteindeljk naar huis gegaan met een potje Thor Messier C en D.
Vastgetaped aan een plastic bidon en genoten van een heerlijke show!
20sec zijn wel zo voorbij, maar voor €9 kon dat helemaal geen kwaad. De buren keken hun ogen uit voor het vuur dat uit die kleine blokjes kwam!!
Geplaatst op 04 January 2011 - 10:21 AM
Na de vele positieve verhalen voor eerst bij Zena mijn vuurwerk gehaald. Ik had een karton Messier meegenomen en ik moet zeggen deze vallen niet tegen! Wat een geweld uit deze ogenschijnlijke kleine potjes. Gelukkig had ik ze allemaal vooraf goed vastgemaakt met tape.
Met de gekregen lont een aantal potjes doorgelont, nog mooier. Volgend jaar neem ik zeker weer een karton mee en zal wat meer tijd besteden aan een paar mooie combinaties.
Als aftrap had ik een thunderking gecombineerd met 2 messier potjes, wat een geweld in de straat. Binnen een paar minuten stonden alle buren buiten mee te genieten. De overbuurman pakte zelf zijn camera om het te filmen
, was zeker bang voor zijn auto
Voor iedereen die de messier overweegt, schaf een karton aan, lont ze door en voor relatief weinig geld heb je een fantastisch showtje!
Met de gekregen lont een aantal potjes doorgelont, nog mooier. Volgend jaar neem ik zeker weer een karton mee en zal wat meer tijd besteden aan een paar mooie combinaties.
Als aftrap had ik een thunderking gecombineerd met 2 messier potjes, wat een geweld in de straat. Binnen een paar minuten stonden alle buren buiten mee te genieten. De overbuurman pakte zelf zijn camera om het te filmen
Voor iedereen die de messier overweegt, schaf een karton aan, lont ze door en voor relatief weinig geld heb je een fantastisch showtje!
Geplaatst op 23 January 2011 - 10:12 PM
Zaterdag in Olen ook een karton messier gekocht. Kom ik thuis blijkt het een karton new messier te zijn.. Na de filmpjes gekeken te hebben vindt ik de echte messier toch mooier, maar de new messier zitten toch ook wat leuke potjes bij
Geplaatst op 23 January 2011 - 10:20 PM
Volgens mij zijn er nog geen goede filmpjes van de new messiers (op 2 of 3 straatfilmpjes op YT na dan). Zoals ik al net al aangaf geven de filmpjes van ZenaVuurwerkNL een compleet ander effect dan de effectbeschrijvingen op de verschillende new messier potjes.
Als ik de effectbeschrijvingen lees valt het me op dat er in de New Messiers ook 3 'coconut' potjes zitten (en 1 willow). Wat mij betreft een hele verbetering vergeleken met de normale serie.
@HerlatThunderking: heb een filmpje gevonden van de new D. Willows zijn wat lastig te zien, maar bij het finalesalvo worden ze wel zichtbaar op het filmpje:
Grtz Woutz.
Als ik de effectbeschrijvingen lees valt het me op dat er in de New Messiers ook 3 'coconut' potjes zitten (en 1 willow). Wat mij betreft een hele verbetering vergeleken met de normale serie.
@HerlatThunderking: heb een filmpje gevonden van de new D. Willows zijn wat lastig te zien, maar bij het finalesalvo worden ze wel zichtbaar op het filmpje:
Grtz Woutz.
Geplaatst op 28 May 2011 - 08:17 PM
Heb net de filmpjes gezien van Pyroworld en ik moet zeggen gooi die ouwe weg en breng die nieuwe maar binnen 
Vind de New Messiers betere effecten hebben. Waar de andere versie in elk potje crackling heeft is de nieuwe versie gevuld met leuke(re) kleurcombinaties.
Vind de New Messiers betere effecten hebben. Waar de andere versie in elk potje crackling heeft is de nieuwe versie gevuld met leuke(re) kleurcombinaties.
Geplaatst op 30 May 2011 - 05:30 PM
toon vertelde me @ meimeeting dat ze de oude messier toch terug namen en die nieuwe niet kwamen?
toon correct me if im wrong?
De New Messier zijn er in Belgie geweest in afwachting van levering van de normale Messier.
Dit was dus maar voorlopig en nu alleen nog de originele Messier verkrijgbaar
Gr, Ron
toon correct me if im wrong?
De New Messier zijn er in Belgie geweest in afwachting van levering van de normale Messier.
Dit was dus maar voorlopig en nu alleen nog de originele Messier verkrijgbaar
Gr, Ron
Geplaatst op 23 July 2011 - 03:14 PM
Geplaatst op 11 December 2011 - 07:16 PM
leuk om tussen de grote potten door af te steken;) goedkoop en toch wel leuk^^
Geplaatst op 11 December 2011 - 10:32 PM
eigenlijk een collectie pottjes die bij mij al 3 jaar niet ontbreekt 
niet zo heel duur en verassend goeie effecten.
ben je in staat deze nog toe te voegen moet je het zeker niet laten
niet zo heel duur en verassend goeie effecten.
ben je in staat deze nog toe te voegen moet je het zeker niet laten
Geplaatst op 01 January 2012 - 07:38 PM
Afgelopen jaarwisseling weer twee kartonnen van deze de lucht ingejaagd, zeer content van deze potjes, voor 9euro is dit echt een Topper! al zou ik hem wel combineren met andere messiers, of gebruiken als aanvulling in een project.
Geplaatst op 02 January 2012 - 12:14 PM
Dit blijft de koning van de vooravond. Echt waar deze dingen zijn geweldig, ik had geen een weigeraar, ze deden het perfect! Ik geloof trouwens dat ik de G versie het best vond, maar in feite maakt dat niet zo heel veel uit omdat ze allemaal leuk zijn
0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp
members, guests, anonymous users

Inloggen
Account aanmaken

Terug naar boven